KUNDTJÄNST
Här hittar du all information som du söker efter. Vi erbjuder flera säkra och bekväma betalningsalternativ efter dina behov. Vi tar också säkerheten för dina personuppgifter på största allvar, vi använder oss av de senaste säkerhetsteknologierna för att skydda dina uppgifter.
Hur kan vi hjälpa dig?
Fråga oss
Har du en fråga som berör en befintlig order eller om betalning så skriv till oss, vi svarar inom 8h.
1. Registrera din retur online, eller ta returformuläret som finns i ditt paket och fyll i din ordernummer och orsaken till din retur.
2. Lägg returformuläret tillsammans med varorna i en lämplig förpackning, exempelvis samma förpackning som de levererades i.
3. Varje beställning ska innehålla en självhäftande returetikett, fäst etiketten på paketet för att försäkra att returen kommer fram till oss korrekt. Saknar du en returetikett tryck då på denna länk ” saknar returetikett”.
4. Skicka tillbaks returen via samma leverantör som levererade din beställning. Står på returformuläret
På Ninas butik erbjuder vi en snabb och effektiv fraktleverans som tar mellan 1-3 dagar. Vi förstår vikten av att få dina varor i tid och strävar efter att göra fraktprocessen så smidig som möjligt.
Vår fraktmetod är noggrant utformad för att säkerställa snabb leverans. Vi samarbetar med pålitliga fraktföretag med goda rykten för att garantera att dina varor hanteras med omsorg och att de når dig i tid.
”Länk på en returformulär”
”Länk på en returformulär”
Vi försöker allt för att du får din återbetalning så snabbt som möjligt.
Beroende på vilket betalsätt du valt sker återbetalning, senast inom 24h via Swish
Kundernas åsikter